späť

Mgr. Gabriela Psotková, MBA.

Business Development Manager
Gabriela Psotková má takmer 20 rokov skúseností v oblasti advokácie. Počas svojej kariéry v medzinárodnej advokátskej kancelárii Noerr (Top 2 v Nemecku) v Prahe a Bratislave prešla rôznymi pozíciami, od office managementu, employer branding, personálneho plánovania a implementáciu rôznych personálnych projektov. V posledných rokoch sa naplno venovala business developmentu a marketingu, kde riadila celý proces, od strategického plánovania až po tvorbu komunikačných stratégií, ich implementáciu a analýzu. Jej zodpovednosť zahŕňala internú aj externú komunikáciu, vrátane správy profilov na sociálnych sieťach. Vďaka svojej práci v medzinárodnom marketingovom tíme rozumie právnickému prostrediu nielen na Slovensku, ale aj v celej Európe. Podieľala sa na plánovaní a realizácii rôznych medzinárodných projektov. Sústredila sa aj na corporate identity, personal branding a koordináciu publikačnej činnosti až po spoluprácu s renomovanými médiami a obchodnými komorami. Jej schopnosti sa ukázali ako neoceniteľné pri organizovaní eventov, ktoré sa stali účinným nástrojom na získavanie nových klientov. Medzi jej úspechy patrí napríklad nadviazanie spolupráce s americkou oceliarskou spoločnosťou či významnou nemeckou automobilkou.
Hlavné oblasti praxe
  • business developement a marketing
  • interná a externá komunikácia
  • digitálny marketing
  • copywriting
  • corporate identity, personal branding

Po štúdiu politických vied a germanistiky na Filozofickej fakulte Prešovskej univerzity pokračovala v štúdiu na Ludwig-Maximilians-Universität v Mníchove. Následne si doplnila vzdelanie v MBA pro-grame vo Viedni, ktorý sa venoval riadeniu firiem. Digitálny marketing študovala v Bratislave, so zameraním na branding a sociálne siete. Absolvovala rôzne workshopy z oblasti content marketingu, copywritingu a správy sociálnych sietí.V rámci voľnočasových aktivít iniciovala a vedie projekt na podporu žien, ktorý sa sústreďuje na ich osobnostný rast a rozvoj v oblastiach ako aktívny životný štýl, sebavedomie a sebaúcta. Organizuje rôzne aktívne podujatia, výzvy a motivačné eventy pre ženy, ktoré ich inšpirujú k napĺňaniu ich potenciálu.Dlhodobo prispievala do The Slovak Spectator, jediného anglického periodika na Slovensku, a podieľala sa na tvorbe podcastov pre Rádio Expres, ktoré oslovovali široké publikum. Bloguje a venuje sa digitálnemu marketingu a správe sociálnych sietí, kde zdieľa inšpiratívny a hodnotný obsah. Je horlivou bežkyňou, cyklistkou, turistkou a propagátorkou aktívneho životného štýlu.

Jazyky
slovenčina
,
nemčina
,
angličtina
,
  • Koordinácia troch rebrandingových a redizajnových projektov, vrátane nastavenia novej komunikácie a budovania silnej identity na trhu, s cieľom zabezpečiť optimálnu pozíciu na trhu.
  • Vytváranie a implementácia obchodných stratégií v rámci exkluzívneho partnerstva so Slovensko-nemeckou obchodnou a priemyselnou komorou vrátane prípravy, kooperácie pri organizácii a koordinácii kľúčových podujatí, ako napríklad Business Breakfast, Jour Fixe, Letná slávnosť a Vianočný večierok, a budovanie kontaktov s členmi komory.
  • Iniciovanie a koordinácia spolupráce s Americkou obchodnou komorou, vrátane prípravy a organizácie podujatí v regiónoch mimo Bratislavy, so zameraním na získanie nových klientov.
  • Employer branding a tvorba úspešných spoluprác s významnými akademickými inštitúciami, ako je Právnická fakulta Univerzity Komenského (workshopy pre študentov, Klinika práva, Legal Point, job fairs), Právnická fakulta Univerzity Pavla Jozefa Šafárika v Košiciach, Filozofická fakulta Univerzity Komenského a Fakulta aplikovaných jazykov Ekonomickej univerzity.
  • Nastavenie a koordinácia spolupráce s HRComm a organizovanie formátu Právna poradňa, ktorý mal za cieľ podporiť odbornú výmenu a profesionálny rast.
  • Koordinácia medzinárodných eventov, ako sú Mergermarket CEE Summit, Expo Real v Mníchove, a MIPIM v Cannes s dôrazom na vytváranie obchodných príležitostí na globálnej úrovni.
Profil
Gabriela Psotková má takmer 20 rokov skúseností v oblasti advokácie. Počas svojej kariéry v medzinárodnej advokátskej kancelárii Noerr (Top 2 v Nemecku) v Prahe a Bratislave prešla rôznymi pozíciami, od office managementu, employer branding, personálneho plánovania a implementáciu rôznych personálnych projektov. V posledných rokoch sa naplno venovala business developmentu a marketingu, kde riadila celý proces, od strategického plánovania až po tvorbu komunikačných stratégií, ich implementáciu a analýzu. Jej zodpovednosť zahŕňala internú aj externú komunikáciu, vrátane správy profilov na sociálnych sieťach. Vďaka svojej práci v medzinárodnom marketingovom tíme rozumie právnickému prostrediu nielen na Slovensku, ale aj v celej Európe. Podieľala sa na plánovaní a realizácii rôznych medzinárodných projektov. Sústredila sa aj na corporate identity, personal branding a koordináciu publikačnej činnosti až po spoluprácu s renomovanými médiami a obchodnými komorami. Jej schopnosti sa ukázali ako neoceniteľné pri organizovaní eventov, ktoré sa stali účinným nástrojom na získavanie nových klientov. Medzi jej úspechy patrí napríklad nadviazanie spolupráce s americkou oceliarskou spoločnosťou či významnou nemeckou automobilkou.
Hlavné oblasti praxe
  • business developement a marketing
  • interná a externá komunikácia
  • digitálny marketing
  • copywriting
  • corporate identity, personal branding

Po štúdiu politických vied a germanistiky na Filozofickej fakulte Prešovskej univerzity pokračovala v štúdiu na Ludwig-Maximilians-Universität v Mníchove. Následne si doplnila vzdelanie v MBA pro-grame vo Viedni, ktorý sa venoval riadeniu firiem. Digitálny marketing študovala v Bratislave, so zameraním na branding a sociálne siete. Absolvovala rôzne workshopy z oblasti content marketingu, copywritingu a správy sociálnych sietí.V rámci voľnočasových aktivít iniciovala a vedie projekt na podporu žien, ktorý sa sústreďuje na ich osobnostný rast a rozvoj v oblastiach ako aktívny životný štýl, sebavedomie a sebaúcta. Organizuje rôzne aktívne podujatia, výzvy a motivačné eventy pre ženy, ktoré ich inšpirujú k napĺňaniu ich potenciálu.Dlhodobo prispievala do The Slovak Spectator, jediného anglického periodika na Slovensku, a podieľala sa na tvorbe podcastov pre Rádio Expres, ktoré oslovovali široké publikum. Bloguje a venuje sa digitálnemu marketingu a správe sociálnych sietí, kde zdieľa inšpiratívny a hodnotný obsah. Je horlivou bežkyňou, cyklistkou, turistkou a propagátorkou aktívneho životného štýlu.

Jazyky
slovenčina
,
nemčina
,
angličtina
,
Skúsenosti
  • Koordinácia troch rebrandingových a redizajnových projektov, vrátane nastavenia novej komunikácie a budovania silnej identity na trhu, s cieľom zabezpečiť optimálnu pozíciu na trhu.
  • Vytváranie a implementácia obchodných stratégií v rámci exkluzívneho partnerstva so Slovensko-nemeckou obchodnou a priemyselnou komorou vrátane prípravy, kooperácie pri organizácii a koordinácii kľúčových podujatí, ako napríklad Business Breakfast, Jour Fixe, Letná slávnosť a Vianočný večierok, a budovanie kontaktov s členmi komory.
  • Iniciovanie a koordinácia spolupráce s Americkou obchodnou komorou, vrátane prípravy a organizácie podujatí v regiónoch mimo Bratislavy, so zameraním na získanie nových klientov.
  • Employer branding a tvorba úspešných spoluprác s významnými akademickými inštitúciami, ako je Právnická fakulta Univerzity Komenského (workshopy pre študentov, Klinika práva, Legal Point, job fairs), Právnická fakulta Univerzity Pavla Jozefa Šafárika v Košiciach, Filozofická fakulta Univerzity Komenského a Fakulta aplikovaných jazykov Ekonomickej univerzity.
  • Nastavenie a koordinácia spolupráce s HRComm a organizovanie formátu Právna poradňa, ktorý mal za cieľ podporiť odbornú výmenu a profesionálny rast.
  • Koordinácia medzinárodných eventov, ako sú Mergermarket CEE Summit, Expo Real v Mníchove, a MIPIM v Cannes s dôrazom na vytváranie obchodných príležitostí na globálnej úrovni.
Oblasti odbornosti
No items found.