Mgr. Gabriela Psotková, MBA.

- business developement a marketing
- interná a externá komunikácia
- digitálny marketing
- copywriting
- corporate identity, personal branding
Po štúdiu politických vied a germanistiky na Filozofickej fakulte Prešovskej univerzity pokračovala v štúdiu na Ludwig-Maximilians-Universität v Mníchove. Následne si doplnila vzdelanie v MBA pro-grame vo Viedni, ktorý sa venoval riadeniu firiem. Digitálny marketing študovala v Bratislave, so zameraním na branding a sociálne siete. Absolvovala rôzne workshopy z oblasti content marketingu, copywritingu a správy sociálnych sietí.V rámci voľnočasových aktivít iniciovala a vedie projekt na podporu žien, ktorý sa sústreďuje na ich osobnostný rast a rozvoj v oblastiach ako aktívny životný štýl, sebavedomie a sebaúcta. Organizuje rôzne aktívne podujatia, výzvy a motivačné eventy pre ženy, ktoré ich inšpirujú k napĺňaniu ich potenciálu.Dlhodobo prispievala do The Slovak Spectator, jediného anglického periodika na Slovensku, a podieľala sa na tvorbe podcastov pre Rádio Expres, ktoré oslovovali široké publikum. Bloguje a venuje sa digitálnemu marketingu a správe sociálnych sietí, kde zdieľa inšpiratívny a hodnotný obsah. Je horlivou bežkyňou, cyklistkou, turistkou a propagátorkou aktívneho životného štýlu.
- Koordinácia troch rebrandingových a redizajnových projektov, vrátane nastavenia novej komunikácie a budovania silnej identity na trhu, s cieľom zabezpečiť optimálnu pozíciu na trhu.
- Vytváranie a implementácia obchodných stratégií v rámci exkluzívneho partnerstva so Slovensko-nemeckou obchodnou a priemyselnou komorou vrátane prípravy, kooperácie pri organizácii a koordinácii kľúčových podujatí, ako napríklad Business Breakfast, Jour Fixe, Letná slávnosť a Vianočný večierok, a budovanie kontaktov s členmi komory.
- Iniciovanie a koordinácia spolupráce s Americkou obchodnou komorou, vrátane prípravy a organizácie podujatí v regiónoch mimo Bratislavy, so zameraním na získanie nových klientov.
- Employer branding a tvorba úspešných spoluprác s významnými akademickými inštitúciami, ako je Právnická fakulta Univerzity Komenského (workshopy pre študentov, Klinika práva, Legal Point, job fairs), Právnická fakulta Univerzity Pavla Jozefa Šafárika v Košiciach, Filozofická fakulta Univerzity Komenského a Fakulta aplikovaných jazykov Ekonomickej univerzity.
- Nastavenie a koordinácia spolupráce s HRComm a organizovanie formátu Právna poradňa, ktorý mal za cieľ podporiť odbornú výmenu a profesionálny rast.
- Koordinácia medzinárodných eventov, ako sú Mergermarket CEE Summit, Expo Real v Mníchove, a MIPIM v Cannes s dôrazom na vytváranie obchodných príležitostí na globálnej úrovni.
- business developement a marketing
- interná a externá komunikácia
- digitálny marketing
- copywriting
- corporate identity, personal branding
Po štúdiu politických vied a germanistiky na Filozofickej fakulte Prešovskej univerzity pokračovala v štúdiu na Ludwig-Maximilians-Universität v Mníchove. Následne si doplnila vzdelanie v MBA pro-grame vo Viedni, ktorý sa venoval riadeniu firiem. Digitálny marketing študovala v Bratislave, so zameraním na branding a sociálne siete. Absolvovala rôzne workshopy z oblasti content marketingu, copywritingu a správy sociálnych sietí.V rámci voľnočasových aktivít iniciovala a vedie projekt na podporu žien, ktorý sa sústreďuje na ich osobnostný rast a rozvoj v oblastiach ako aktívny životný štýl, sebavedomie a sebaúcta. Organizuje rôzne aktívne podujatia, výzvy a motivačné eventy pre ženy, ktoré ich inšpirujú k napĺňaniu ich potenciálu.Dlhodobo prispievala do The Slovak Spectator, jediného anglického periodika na Slovensku, a podieľala sa na tvorbe podcastov pre Rádio Expres, ktoré oslovovali široké publikum. Bloguje a venuje sa digitálnemu marketingu a správe sociálnych sietí, kde zdieľa inšpiratívny a hodnotný obsah. Je horlivou bežkyňou, cyklistkou, turistkou a propagátorkou aktívneho životného štýlu.
- Koordinácia troch rebrandingových a redizajnových projektov, vrátane nastavenia novej komunikácie a budovania silnej identity na trhu, s cieľom zabezpečiť optimálnu pozíciu na trhu.
- Vytváranie a implementácia obchodných stratégií v rámci exkluzívneho partnerstva so Slovensko-nemeckou obchodnou a priemyselnou komorou vrátane prípravy, kooperácie pri organizácii a koordinácii kľúčových podujatí, ako napríklad Business Breakfast, Jour Fixe, Letná slávnosť a Vianočný večierok, a budovanie kontaktov s členmi komory.
- Iniciovanie a koordinácia spolupráce s Americkou obchodnou komorou, vrátane prípravy a organizácie podujatí v regiónoch mimo Bratislavy, so zameraním na získanie nových klientov.
- Employer branding a tvorba úspešných spoluprác s významnými akademickými inštitúciami, ako je Právnická fakulta Univerzity Komenského (workshopy pre študentov, Klinika práva, Legal Point, job fairs), Právnická fakulta Univerzity Pavla Jozefa Šafárika v Košiciach, Filozofická fakulta Univerzity Komenského a Fakulta aplikovaných jazykov Ekonomickej univerzity.
- Nastavenie a koordinácia spolupráce s HRComm a organizovanie formátu Právna poradňa, ktorý mal za cieľ podporiť odbornú výmenu a profesionálny rast.
- Koordinácia medzinárodných eventov, ako sú Mergermarket CEE Summit, Expo Real v Mníchove, a MIPIM v Cannes s dôrazom na vytváranie obchodných príležitostí na globálnej úrovni.